Titulinis > Mokymosi objektai

Mokymosi objektų sąrašas


Prisiminkite, kas būdinga pasakojimui ir meniniam aprašymui. Pasirinkite aplinką, veikėjus ir detales. Sukurkite pasakojimą su įžanga, dėstymu ir pabaiga apie išvyką į Gedimino arba Trakų pilį. Į pasakojimą įterpkite meninį pilies aprašymą. Jis bus įtaigesnis, jei vartosite pagalbos skiltyje siūlomus žodžių junginius su būdvardžiais ir dalyviais.

Peržiūrėta: 2385

Naudodamiesi sakmės modeliu sukursite sakmę apie šiuolaikinį daiktą.
Peržiūrėta: 4143

Sukursite pasakojimą apie tai, kaip vaikas, mėgęs rašyti eilėraščius, tapo žinomu poetu. Pasirinkę aplinką, veikėjus, daiktus užrašysite šią sėkmės istoriją įterpdami į ją savo sukurtų eilėraščių. Siekdami įtaigumo ir vaizdingumo galite pasinaudoti pagalba.

Peržiūrėta: 2315

Pasirinkę aplinką, veikėjus, daiktus sukursite pasakojimą apie įvykusią ar įsivaizduojamą kelionę ir vaizdingai aprašysite žmogų. Siekdami įtaigumo ir vaizdingumo, galite pasinaudoti pagalba.

Peržiūrėta: 2627

Skaitydami šio rinkinio tekstus susipažinsite su įvairiomis imtynėmis – olimpinės penkiakovės garbingomis kovomis, Daubaro ir lokio ristynėmis, Mikės ir Juozapėlio dvikova ir mokysitės apibūdinti veikėjų savijautą, rasti pasakojimo grandinės pagrindines dalis, palyginsite skirtingų autorių kūrinius panašia tema.
Peržiūrėta: 2338

Sukursite juokingą pasakojimą arba melų pasaką.

Peržiūrėta: 3704

Žaisdami išmoksite įtaigiai pasakoti nuotykius, į pasakojimą įterpti dialogų, vartoti mandagumo frazes ir palyginimus.

Peržiūrėta: 2725

Įterpdami smulkiosios tautosakos kūrinių sukursite pasakojimą apie išmintį ir pasaulio pažinimą.

Peržiūrėta: 4355

Pažiūrėję animacinį filmą „Ką kuždėjo Nidos kopa?“ prisiminsite pasakojimo sandarą, mokėsite apibūdinti veikėjus, skirti temą ir pagrindinę mintį, suprasti perkeltines vaizdų reikšmes.
Peržiūrėta: 8163
Pasirinkite veiklos sritis: