Pristatysite draugams matytą spektaklį ir įsivertinsite apsilankymą teatre (nurodysite, ką jau žinojote iš anksto apie spektaklį ir apie elgesį teatre, kokį įspūdį paliko spektaklis, kodėl dar norėtumėte grįžti į teatrą). Remdamiesi patirtimi, patarsite kitiems teatro žiūrovams, kaip reikėtų teatre elgtis.
Sukursite matyto spektaklio arba savo vaidinimo programėlę. Prisiminsite, kad informaciniame tekste svarbiausia yra aiškumas, tikslumas, konkretumas. Galėsite programėlę paįvairinti ir viena įdomesne detale: įdėti ištraukų iš dramos kūrinio ar vaidinimo scenarijaus, išryškinti svarbiausius žodžius arba rašyti skirtingomis raidėmis.
Suraskite informacijos apie vieną pasirinktą žymų Lietuvos sportininką, apie jo kelią į didįjį sportą, pasvarstykite, kas labiausiai nulėmė jo sportinius pasiekimus.
Pristatysite ekskursiją į Lietuvos istorijos ar etnografijos muziejų, aprašysite vieną įdomiausią eksponatą, įsivertinsite ekskursiją (nurodysite, ką žinojote, ką sužinojote ir ką dar norėtumėte sužinoti), remdamiesi patirtimi, patarsite kitiems muziejaus lankytojams, kaip reikėtų muziejuje elgtis, ką būtinai reikėtų pamatyti.
Parengsite skrajutę „Ateities čempiono rytas“, kurioje paskatinsite bendraamžius mankštintis ir pusryčiauti, kad jie augtų sveiki ir sportiški. Aprašysite, kaip atlikti mankštos pratimą, kaip pasigaminti pusryčius.
Aptarsite su draugais pasirinktą interneto svetainę, skirtą mokyklinio amžiaus vaikams. Galėsite papasakoti ir apie mokyklos (klasės) svetainę arba apie tą, kurioje dabar rengiate užduotis.
Parengsite laikraštį apie savo giminės žymiausius žmones, seniausią nuotrauką, savo vardo ir pavardės reikšmę, mokyklos istoriją, įdomiausią istorinę asmenybę.
Parengsite laikraštį apie mokyklinį gyvenimą, pasinaudodami tinkamais „Bendraamžių klubo“ skiltyje jau sukurtais tekstais (rašiniu, laišku, interneto svetainės aptarimu) ir sukurdami naujų tekstų (gal apie patrauklios profesijos žmogų, mokinių kūrybą, veiklą po pamokų).
Parengsite laikraštuką pasinaudodami tinkamais „Poezijos skliautų“ temoje jau sukurtais tekstais (pavyzdžiui, rašiniu, laišku, renginio pristatymu, sveikinimu) ir sukurdami naujus tekstus, atsižvelgdami į laikraščio modelyje siūlomas temas.