Titulinis > Mokymosi objektai

Mokymosi objektų sąrašas


Sukursite komiksą apie kelionę laiku į antiką, viduramžius, ateitį.

Peržiūrėta: 1274

Mokysitės suvokti klausomų tekstų prasmę, teiginius pagrįsti citatomis, suprasti tiesioginę ir perkeltinę vaizdų reikšmes, atpažinti menines priemones. Atlikę užduotis, mokėsite atsirinkti reikalingą informaciją, atpasakoti įvykius didėjančios įtampos seka, atpažinti tekste teigiamas vertybes, nusakyti veikėjų požiūrį į gyvenimą.
Peržiūrėta: 1272

Čia rasite trijų lygių užduotis – rišlius tekstus, parengtus pagal Siuzanos Kulidž (Susan Coolidge) knygą „Ką nuveikė Keitė“, Mato Grigonio „200 žaidimų“ ir Fridriko Erlingssono „Benjaminą Balandį“. Prie kiekvieno nevienodos apimties teksto rasite ir skirtingas užduotis: I bei II lygio tekstuose teks įrašyti praleistas raides veiksmažodžių ir prieveiksmių priesagose, III lygio – prisiminti laipsnių priesagų rašybą. Taip pat turėsite galimybę išmokti (ar prisiminti) vieną žaidimą, paskaityti apie tai, kokius smagius žaidimus žaidžia vaikų pamėgtų knygų herojai.
Peržiūrėta: 1269

Sudarysite minčių žemėlapį, kuris padėtų papasakoti apie perskaitytą literatūrinę pasaką, apibendrinti jos bruožus, palyginti ją su liaudies pasaka arba paskatintų patiems sukurti literatūrinę pasaką.

Peržiūrėta: 1249

Sukursite komiksą apie mokinių draugystę, pagalbą mokantis ar sprendžiant kitas problemas.

Peržiūrėta: 1245

Pasirinkdami aplinką, veikėjus, daiktus ir vaizdingus žodžius sukursite šiuolaikinę pasaką.

Peržiūrėta: 1240

Atlikdami šias užduotis mokysitės daiktavardžių, būdvardžių ir veiksmažodžių priesagų rašybos. Pateikiami trijų lygių pratimai – rišlūs tekstai, kurių žodžiuose yra praleistų raidžių. Jas reikės parinkti iš pateiktųjų.
Peržiūrėta: 1231

Žaisdami ne tik mokysitės būdvardžių galūnių rašybos, bet ir kartu su mitinėmis būtybėmis keliausite senovės Graikijos labirintais. I lygyje jūrų dievo rūmų labirinte sutiksite Poseidoną ir jo žmoną deivę Amfitridę, skriejančią jūros žirgu, Nereidę, jūrų nimfą, kuri verpia auksine verpste, ir Tritoną, Poseidono sūnų, apaugusį žaliais plaukais ir turintį delfino uodegą. II lygyje reikės bėgti nuo Minotauro – siaubingos pabaisos žmogaus liemeniu ir jaučio galva, Cerberio – trigalvio šuns, saugančio pomirtinės Hado karalystės duris, Kentauro – miškų demono, primenančio ir žmogų, ir arklį, Gorgonės, turinčios iltis ir gyvates vietoj plaukų. III lygyje sutiksite grožio deivę Afroditę, vyno dievą Dionisą, likimo deivę Moirą, dievų pasiuntinį Hermį.
Peržiūrėta: 1211

Išklausę tekstus ir atlikę užduotis, žinosite, kas yra sakmė, kuo ji skiriasi nuo pasakos, atpažinsite tikroviško ir fantastinio pasaulio detales. Mokysitės įvertinti teiginius, nusakyti veiksmo grandinę, apibūdinti veikėjus, palyginsite tautosakos žanrus.
Peržiūrėta: 1188

Naudodamiesi pateiktu pristatymo modeliu galėsite raštu parengti pasirinktos lietuvių smulkiosios tautosakos knygos (patarlių, priežodžių, mįslių, greitakalbių, skaičiuočių ir kt. rinkinys) ar knygos su smulkiosios tautosakos intarpais (pvz., K. Borutos, P. Cvirkos, J. Jankaus, V. Petkevičiaus ar kt.) pristatymą.
Peržiūrėta: 1185

Čia pasimokysite rasti ir išskirti vienarūšes sakinio dalis ir sudėtinių sakinių dėmenis.
Peržiūrėta: 1161

Rašydami šiuos diktantus mokysitės daiktavardžių, būdvardžių ir veiksmažodžių priesagų rašybos.
Peržiūrėta: 1145

Žaisdami suprasite, ko moko pasakos, pajusite jų grožį.
Peržiūrėta: 1097

Naudodamiesi nurodyta schema apibūdinsite pasakos veikėjus, susiplanuosite ir parašysite rašinį apie pasakos veikėją.
Peržiūrėta: 1084

Sukursite oficialų prašymą savo ar pasakos veikėjo vardu.
Peržiūrėta: 1074

Skaitydami pažintinius ir grožinius tekstus, susijusius su smulkiąja tautosaka, mokysitės pastebėti kalbos vaizdingumą, pajusti poezijos grožį, atpažinti teigiamas vertybes.
Peržiūrėta: 1063

Čia rasite trijų lygių užduotis – senųjų vaidybinių lietuvių liaudies žaidimų „Varna“, „Medžiotojas“ ir „Aveles ganyti“ tekstus, kuriuose reikės rasti ir išskirti tiesioginę kalbą. Galbūt susidomėsite senaisiais liaudies žaidimais ir išmoksite juos žaisti? Tuomet užduočių nauda būtų dvejopa...
Peržiūrėta: 1052

Žaisdami išmoksite prieveiksmių ir veiksmažodžių priesagų rašybos.
Peržiūrėta: 1049

Čia rasite trijų lygių užduotis – rišlius tekstus, parengtus pagal lietuvių rašytojų kūrinius vaikams – Petro Cvirkos „Vaikų karą“ ir Vytauto Račicko „Šlepetę“. Šiuose tekstuose rasite sudurtinius žodžius su praleistomis raidėmis – jas reikės parinkti ir įrašyti.
Peržiūrėta: 1049

Pažiūrėję pagal Vytauto Račicko apsakymą sukurtą animacinį filmą „Mūsų senis besmegenis“, gilinsitės į kūrinio pasakotojo pasaulį, veikėjus, detalių prasmę, prisiminsite literatūrines sąvokas (tema, veiksmo vieta, laikas, veikėjas, pasakotojas, pagrindinė mintis). Naudodamiesi užduočių lapu, atidžiau tyrinėsite ir vertinsite animacinį filmą.
Peržiūrėta: 1045
Pasirinkite veiklos sritis: