Titulinis > Temos > Gimtieji namai > Klausau > 1 rinkinys

1 rinkinys

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
  • 1.1.2. Įrašas: 1075

1.2. Pavadinimas

  • 1 rinkinys

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Išklausę tekstus, mokysitės surasti ir įvertinti informaciją, nusakyti temą, pagrindinę mintį ir problemą, atpažinti menines priemones, grožinę literatūrą atskirti nuo negrožinių tekstų, tinkamai vartoti patarles ir priežodžius.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • sakmė, pasaka, pasaka „Baltas vilkas“, sakmė „Vilktakiai ir merginos“, tema, problema, pagrindinė mintis

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:https://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2013-01-21

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Vytenis
    FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
    EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2012-03-02

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Virginija
    FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
    EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2011-06-21

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G2
  • 3.1.2. Entry: 206

3.2. Contribute

  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:https://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2013-01-21

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-compressed

4.3. Vieta

  • https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/

5. Edukacinė dalis

5.7. Amžiaus grupė

  • 10-13

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons

7. Ryšiai

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: LT G2
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
  • 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 2
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Nurodyti aiškiai išreikštus autoriaus tikslus (informuoti, sudominti, įtikinti). Suformuluoti klausomo teksto temą, tiesiogiai išreikštą pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 9
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Vertinti klausomo teksto turinį ir raišką bei kalbėjimo kultūrą: išsakyti savo nuomonę, remiantis patirtimi.

          9.2.2.1. Id: 15
          9.2.2.2. Įrašas: 1.3. Sąmoningai klausytis, taikyti mokytojo pasiūlytas aktyvaus klausymosi strategijas.

          9.2.2.1. Id: 21
          9.2.2.2. Įrašas: 1.5. Tiksliai, aiškiai informuoti: apibūdinti daiktą, vietą, gyvūną, asmenį, nuosekliai papasakoti įvykį (Kaip tai atsitiko?), paaiškinti nesudėtingą procesą (Kaip tai daroma?).

          9.2.2.1. Id: 48
          9.2.2.2. Įrašas: 1.10. Taikyti mokytojo pasiūlytas strategijas rengiantis kalbėti ir kalbant. Mokytojui padedant apmąstyti savo kalbėjimo ir klausymo veiklą: paaiškinti, kas pasisekė, kas – ne, kodėl, ką kitąkart reikėtų daryti kitaip.

          9.2.2.1. Id: 51
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.

          9.2.2.1. Id: 3
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.1. Suprasti klausymosi svarbą bendraujant ir laikytis susitartų tinkamo klausymosi taisyklių.

          9.2.2.1. Id: 5
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.3. Suprasti, kad įvairiais tekstais siekiama įvairių tikslų.

          9.2.2.1. Id: 6
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.4. Skirti teksto tikslą, temą ir pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 13
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2.4. Atpažinti kalbėjimo toną (iškilmingas, neutralus, pajuokiamas (humoristinis)), neutralią ir emociškai nuspalvintą leksiką, retorinius klausimus, pakartojimus. Paaiškinti jų paskirtį.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 253
          9.2.2.2. Įrašas: Atidžiai klausysiu lietuvių pasakojamosios tautosakos, publicistinių bei grožinės literatūros tekstų, mokysiuosi juos suprasti.

          9.2.2.1. Id: 254
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu formuluoti temą ir pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 255
          9.2.2.2. Įrašas: Mokysiuosi įvertinti pateiktų teiginių teisingumą.

          9.2.2.1. Id: 256
          9.2.2.2. Įrašas: Atpažinsiu sakmę, pasaką, nusakysiu jų meninę išmonę.

          9.2.2.1. Id: 257
          9.2.2.2. Įrašas: Aptarsiu kūrinio veiksmą, vietą, veikėjus.

          9.2.2.1. Id: 258
          9.2.2.2. Įrašas: Mokysiuosi atskirti grožinį tekstą nuo dalykinio.