2 rinkinys
2130
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
2.1.1. Glaustai atpasakoti tekstą ar jo dalį, neiškreipiant esmės. Rasti nurodytą informaciją tekste.
2.1.2. Skirti teksto tikslą, temą, pagrindinę mintį.
2.1.3. Atpažinti autoriaus tikslus (pvz., informuoti, paaiškinti, sudominti, įtikinti).
2.1.5. Suprasti, kad išvadas, daromas skaitant, reikia pagrįsti.
2.1.8. Atpažinti tekste kalbinės raiškos priemones: sinonimus, antonimus, frazeologizmus, palyginimus, kreipinius, įasmeninimus, pakartojimus, epitetus, retorinius klausimus, ir paaiškinti jų paskirtį.
2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
Mokysiuos suprasti istorinės temos kūrinį, jo sukūrimo tikslą, temą, pagrindinę mintį.
Aptarsiu poelgių motyvus ir pasekmes.
Atpažinsiu vertybes.
Surasiu panašumus ir skirtumus.
Pagrįsiu teiginį citata.