2 rinkinys
1955
1.1. Nurodyti aiškiai išreikštus autoriaus tikslus (informuoti, sudominti, įtikinti). Suformuluoti klausomo teksto temą, tiesiogiai išreikštą pagrindinę mintį.
1.2. Vertinti klausomo teksto turinį ir raišką bei kalbėjimo kultūrą: išsakyti savo nuomonę, remiantis patirtimi.
1.3. Sąmoningai klausytis, taikyti mokytojo pasiūlytas aktyvaus klausymosi strategijas.
1.5. Tiksliai, aiškiai informuoti: apibūdinti daiktą, vietą, gyvūną, asmenį, nuosekliai papasakoti įvykį (Kaip tai atsitiko?), paaiškinti nesudėtingą procesą (Kaip tai daroma?).
1.7. Išsakyti savo nuomonę apie gerai pažįstamus dalykus, vertinti, argumentuoti remiantis patirtimi.
1.1.1. Suprasti klausymosi svarbą bendraujant ir laikytis susitartų tinkamo klausymosi taisyklių.
1.1.3. Suprasti, kad įvairiais tekstais siekiama įvairių tikslų.
1.1.4. Skirti teksto tikslą, temą ir pagrindinę mintį.
1.1.6. Pasižymėti nurodytą informaciją.
1.2.4. Atpažinti kalbėjimo toną (iškilmingas, neutralus, pajuokiamas (humoristinis)), neutralią ir emociškai nuspalvintą leksiką, retorinius klausimus, pakartojimus. Paaiškinti jų paskirtį.
Susipažinsiu su dainuojamosios poezijos žanru.
Mokysiuos suprasti pagrindinę mintį.
Atpažinsiu frazeologizmus, epitetus, vaizdingus veiksmažodžius, palyginimus.
Apibūdinsiu eilėraščio žmogų.
Paaiškinsiu eilėraščio vaizdus.
Aptarsiu eilėraščio nuotaiką.