Kelionė
3717
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
2.1.2. Skirti teksto tikslą, temą, pagrindinę mintį.
2.1.7. Aptarti kūrinio veiksmo vietą ir laiką, veikėjus, veiksmą.
2.1.8. Atpažinti tekste kalbinės raiškos priemones: sinonimus, antonimus, frazeologizmus, palyginimus, kreipinius, įasmeninimus, pakartojimus, epitetus, retorinius klausimus, ir paaiškinti jų paskirtį.
3.1.10. Suprasti, kad atsižvelgiant į tikslą pasirenkamas tam tikras žanras. Žinoti, kad taisyklės, receptai, skelbimai, pranešimai apie įvykius skirti informuoti, juose pateikiama nuosekli, tiksli informacija, vartojami neutralūs žodžiai.
Mokėsiu nurodyti teksto temą.
Gebėsiu apibūdinti veikėjus.
Nurodysiu teksto žanrą.
Suprasiu sąvokas vertybė, konfliktas, perkeltinė reikšmė, palyginimas, svetimybė, aforizmas.