Laiškas

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
  • 1.1.2. Įrašas: 1058

1.2. Pavadinimas

  • Laiškas

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Parašysite mandagų laišką teatro direktoriui ir pasidalysite įspūdžiais apie matytą spektaklį bei apsilankymą jo teatre. Papasakokite, kada buvote teatre, kokį spektaklį žiūrėjote, koks jūsų laiško tikslas: pasidalyti įspūdžiais apie spektaklį, pagirti, padėkoti...

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • teatras, laiškas, nuomonė

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2013-01-21

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Vytenis
    FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
    EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2012-03-02

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Virginija
    FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
    EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2011-07-11

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G2
  • 3.1.2. Entry: 2456

3.2. Contribute

  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2013-01-21

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-compressed

4.3. Vieta

  • http://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

5. Edukacinė dalis

5.7. Amžiaus grupė

  • 10-13

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons

7. Ryšiai

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: LT G2
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://g2.sviesa.lt/iliustra/
  • 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 36
          9.2.2.2. Įrašas: 1.7. Išsakyti savo nuomonę apie gerai pažįstamus dalykus, vertinti, argumentuoti remiantis patirtimi.

          9.2.2.1. Id: 40
          9.2.2.2. Įrašas: 1.8. Dalyvaujant įvairaus pobūdžio pokalbiuose efektyviai klausytis, klausti, atsakyti, reikšti savo nuomonę.

          9.2.2.1. Id: 51
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.

          9.2.2.1. Id: 66
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.

          9.2.2.1. Id: 37
          9.2.2.2. Įrašas: 1.7.1. Laikytis elementarios samprotaujamojo teksto struktūros: teiginys, argumentai, išvada.

          9.2.2.1. Id: 41
          9.2.2.2. Įrašas: 1.8.1. Nurodyti esmines sėkmingo bendravimo prielaidas.

          9.2.2.1. Id: 59
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.

          9.2.2.1. Id: 68
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1.2. Skirti oficialią ir neoficialią kalbos vartojimo situaciją.

          9.2.2.1. Id: 69
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1.3. Žinoti, kaip tinkamai kreiptis, kaip formuluoti prašymą vyresniam žmogui ir bendraamžiui.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 171
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kaip parašyti mandagų laišką.

          9.2.2.1. Id: 172
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu nuomonę apie spektaklį pasakyti viešai.

          9.2.2.1. Id: 173
          9.2.2.2. Įrašas: Naudodamasis laiško rašymo modeliu, kūrybiškai jį parašysiu teatro direktoriui.

          9.2.2.1. Id: 174
          9.2.2.2. Įrašas: Pagrįsiu savo nuomonę apie matytą spektaklį.

          9.2.2.1. Id: 175
          9.2.2.2. Įrašas: Žinosiu, kada reikia kalbėti oficialiai.