Titulinis >
Temos >
Poezijos skliautai >
Žiūriu > „Spalvotas vaikystės vėjas“
„Spalvotas vaikystės vėjas“
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 1323
1.2. Pavadinimas
- „Spalvotas vaikystės vėjas“
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Pažiūrėję animacinį filmą „Spalvotas vaikystės vėjas“ sužinosite, kas gali paskatinti poetą sukurti eilėraštį, mokėsite apibūdinti veikėjus, parinkti teiginiams argumentus. Galėsite atlikti kūrybinę užduotį „Eilėraščio link“.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- poezija, eilėraštis, poetas
1.6. Aprėptis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2013-01-21
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Vytenis
FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2012-03-02
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Virginija
FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2011-06-28
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G2
- 3.1.2. Entry: 1905
3.2. Contribute
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2013-01-21
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
5. Edukacinė dalis
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons
7. Ryšiai
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: LT G2
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
- 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 36
9.2.2.2. Įrašas: 1.7. Išsakyti savo nuomonę apie gerai pažįstamus dalykus, vertinti, argumentuoti remiantis patirtimi.
9.2.2.1. Id: 51
9.2.2.2. Įrašas: 2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
9.2.2.1. Id: 66
9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
9.2.2.1. Id: 38
9.2.2.2. Įrašas: 1.7.2. Skirti teiginį ir argumentus.
9.2.2.1. Id: 54
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.3. Atpažinti autoriaus tikslus (pvz., informuoti, paaiškinti, sudominti, įtikinti).
9.2.2.1. Id: 57
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.7. Aptarti kūrinio veiksmo vietą ir laiką, veikėjus, veiksmą.
9.2.2.1. Id: 59
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
9.2.2.1. Id: 75
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.9. Suprasti, kad apie tą patį dalyką galima rašyti skirtingai, nes tai priklauso nuo rašytojo tikslo. Skirti dalykinį ir meninį aprašymą.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 904
9.2.2.2. Įrašas: Parinksiu teiginiams pagrįsti tinkamus argumentus.
9.2.2.1. Id: 905
9.2.2.2. Įrašas: Mokysiuos suprasti pagrindinę mintį.
9.2.2.1. Id: 906
9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu veikėjus.
9.2.2.1. Id: 907
9.2.2.2. Įrašas: Mokysiuos suprasti muzikos panaudojimo tikslus filme.
9.2.2.1. Id: 908
9.2.2.2. Įrašas: Sukursiu eilėraštį, remdamasis savo ar kitų aprašytu įspūdžiu.