Titulinis > Temos > Sporto slėnis > Žiūriu > „Tai bent reportažas!“

„Tai bent reportažas!“

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
  • 1.1.2. Įrašas: 1177

1.2. Pavadinimas

  • „Tai bent reportažas!“

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Pažiūrėję animacinį filmą „Tai bent reportažas!“ pagal Daivos Vaitkevičiūtės knygą „Trise prieš mafiją“ susipažinsite su televizijos reportažo žanru, mokysitės pastebėti kalbos klaidas ir suprasti kūrinyje akcentuojamus svarbiausius dalykus.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • reportažas, atributika, sportas

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:https://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2013-01-21

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Vytenis
    FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
    EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2012-03-02

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Virginija
    FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
    EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2011-10-18

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G2
  • 3.1.2. Entry: 3011

3.2. Contribute

  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:https://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2013-01-21

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-compressed

4.3. Vieta

  • https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/

5. Edukacinė dalis

5.7. Amžiaus grupė

  • 10-13

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons

7. Ryšiai

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: LT G2
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
  • 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 2
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Nurodyti aiškiai išreikštus autoriaus tikslus (informuoti, sudominti, įtikinti). Suformuluoti klausomo teksto temą, tiesiogiai išreikštą pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 9
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Vertinti klausomo teksto turinį ir raišką bei kalbėjimo kultūrą: išsakyti savo nuomonę, remiantis patirtimi.

          9.2.2.1. Id: 21
          9.2.2.2. Įrašas: 1.5. Tiksliai, aiškiai informuoti: apibūdinti daiktą, vietą, gyvūną, asmenį, nuosekliai papasakoti įvykį (Kaip tai atsitiko?), paaiškinti nesudėtingą procesą (Kaip tai daroma?).

          9.2.2.1. Id: 36
          9.2.2.2. Įrašas: 1.7. Išsakyti savo nuomonę apie gerai pažįstamus dalykus, vertinti, argumentuoti remiantis patirtimi.

          9.2.2.1. Id: 43
          9.2.2.2. Įrašas: 1.9. Reikšti mintis žodžiu taisyklinga ir stilinga kalba: paisyti kalbos normų, kalbėti tiksliai ir aiškiai.

          9.2.2.1. Id: 3
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.1. Suprasti klausymosi svarbą bendraujant ir laikytis susitartų tinkamo klausymosi taisyklių.

          9.2.2.1. Id: 11
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2.2. Atpažinti, tinka ar netinka kalbinė raiška konkrečiai situacijai.

          9.2.2.1. Id: 24
          9.2.2.2. Įrašas: 1.5.3. Mokytojui padedant pasirinkti priemones, padedančias klausytojui suvokti informaciją (pvz., parodyti, nubraižyti, nupiešti, rasti tinkamų iliustracijų).

          9.2.2.1. Id: 38
          9.2.2.2. Įrašas: 1.7.2. Skirti teiginį ir argumentus.

          9.2.2.1. Id: 46
          9.2.2.2. Įrašas: 1.9.3. Laikytis leksikos normų.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 489
          9.2.2.2. Įrašas: Suprasiu, kas būdinga televizijos reportažui.

          9.2.2.1. Id: 490
          9.2.2.2. Įrašas: Teiginiams parinksiu tinkamas citatas.

          9.2.2.1. Id: 491
          9.2.2.2. Įrašas: Taisysiu kalbos klaidas.

          9.2.2.1. Id: 492
          9.2.2.2. Įrašas: Atpažinsiu kūrinyje svarbiausias mintis (vertybes).

          9.2.2.1. Id: 493
          9.2.2.2. Įrašas: Kursiu trumpus tekstus sporto tema: komandos pavadinimą, skanduotę, šūkį, dainą.