1 rinkinys

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
  • 1.1.2. Įrašas: 1268

1.2. Pavadinimas

  • 1 rinkinys

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Klausydami tekstus susipažinsite su humoristiniais tautosakos ir dabartinės literatūros kūriniais. Atlikę užduotis, mokėsite atsirinkti reikiamą informaciją, suprasite tiesioginę ir perkeltinę posakių reikšmes, apibūdinsite veikėjus, susipažinsite su kalbinėmis ir meninėmis priemonėmis, tinkamai vartosite...

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • literatūrinė pasaka, liaudies pasaka, tema, pagrindinė mintis, problema, įvykių seka, perkeltinė reikšmė, meninės priemonės

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:https://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2013-01-21

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Vytenis
    FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
    EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2012-03-02

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Virginija
    FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
    EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2011-06-21

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G2
  • 3.1.2. Entry: 817

3.2. Contribute

  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:https://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2013-01-21

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-compressed

4.3. Vieta

  • https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/

5. Edukacinė dalis

5.7. Amžiaus grupė

  • 10-13

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons

7. Ryšiai

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: LT G2
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
  • 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 2
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Nurodyti aiškiai išreikštus autoriaus tikslus (informuoti, sudominti, įtikinti). Suformuluoti klausomo teksto temą, tiesiogiai išreikštą pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 9
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Vertinti klausomo teksto turinį ir raišką bei kalbėjimo kultūrą: išsakyti savo nuomonę, remiantis patirtimi.

          9.2.2.1. Id: 15
          9.2.2.2. Įrašas: 1.3. Sąmoningai klausytis, taikyti mokytojo pasiūlytas aktyvaus klausymosi strategijas.

          9.2.2.1. Id: 21
          9.2.2.2. Įrašas: 1.5. Tiksliai, aiškiai informuoti: apibūdinti daiktą, vietą, gyvūną, asmenį, nuosekliai papasakoti įvykį (Kaip tai atsitiko?), paaiškinti nesudėtingą procesą (Kaip tai daroma?).

          9.2.2.1. Id: 29
          9.2.2.2. Įrašas: 1.6. Siekiant saviraiškos ir sudominti pasakoti nuotykius, įvykius, grįstus patirtimi bei išmone.

          9.2.2.1. Id: 36
          9.2.2.2. Įrašas: 1.7. Išsakyti savo nuomonę apie gerai pažįstamus dalykus, vertinti, argumentuoti remiantis patirtimi.

          9.2.2.1. Id: 3
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.1. Suprasti klausymosi svarbą bendraujant ir laikytis susitartų tinkamo klausymosi taisyklių.

          9.2.2.1. Id: 5
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.3. Suprasti, kad įvairiais tekstais siekiama įvairių tikslų.

          9.2.2.1. Id: 6
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.4. Skirti teksto tikslą, temą ir pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 8
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.6. Pasižymėti nurodytą informaciją.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 754
          9.2.2.2. Įrašas: Skirsiu temą nuo pagrindinės minties.

          9.2.2.1. Id: 755
          9.2.2.2. Įrašas: Suprasiu pasakojimo sandarą (užuomazga, veiksmo eiga, kulminacija, atomazga).

          9.2.2.1. Id: 756
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu apibūdinti veikėjus.

          9.2.2.1. Id: 757
          9.2.2.2. Įrašas: Suprasiu vaizdų perkeltines reikšmes.

          9.2.2.1. Id: 758
          9.2.2.2. Įrašas: Atpažinsiu frazeologizmus, epitetus, vaizdingus veiksmažodžius, palyginimus.

          9.2.2.1. Id: 759
          9.2.2.2. Įrašas: Suprasiu esminių vertybių prasmę.