1 rinkinys
766
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
2.1.2. Skirti teksto tikslą, temą, pagrindinę mintį.
2.1.5. Suprasti, kad išvadas, daromas skaitant, reikia pagrįsti.
2.1.7. Aptarti kūrinio veiksmo vietą ir laiką, veikėjus, veiksmą.
2.1.8. Atpažinti tekste kalbinės raiškos priemones: sinonimus, antonimus, frazeologizmus, palyginimus, kreipinius, įasmeninimus, pakartojimus, epitetus, retorinius klausimus, ir paaiškinti jų paskirtį.
2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
Sudėliosiu teiginius eilės tvarka.
Atpažinsiu literatūrinę pasaką.
Skirsiu temą ir pagrindinę mintį.
Suvoksiu pasakos kompoziciją.
Apibūdinsiu pasakos veikėją.