1 rinkinys
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 1052
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Rinkinyje pateikiami tekstai jus supažindins su Užgavėnių persirengėliais bei vaidinimais, kuriuose jie dalyvaudavo. Grožinės literatūros kūrinių ištraukos padės išmokti nusakyti temą, pagrindinę mintį, susipažinti su vaikų vaizduotės žaisme, prisiminti lietuvių tautosaką.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- tema, pagrindinė mintis, pagrindinis veikėjas, pasakotojas
1.6. Aprėptis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2013-01-21
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Vytenis
FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2012-03-02
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Virginija
FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2011-10-03
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G2
- 3.1.2. Entry: 2449
3.2. Contribute
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2013-01-21
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
5. Edukacinė dalis
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons
7. Ryšiai
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: LT G2
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
- 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 51
9.2.2.2. Įrašas: 2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
9.2.2.1. Id: 52
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.1. Glaustai atpasakoti tekstą ar jo dalį, neiškreipiant esmės. Rasti nurodytą informaciją tekste.
9.2.2.1. Id: 53
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.2. Skirti teksto tikslą, temą, pagrindinę mintį.
9.2.2.1. Id: 55
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.5. Suprasti, kad išvadas, daromas skaitant, reikia pagrįsti.
9.2.2.1. Id: 57
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.7. Aptarti kūrinio veiksmo vietą ir laiką, veikėjus, veiksmą.
9.2.2.1. Id: 59
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 145
9.2.2.2. Įrašas: Rasiu nurodytą informaciją tekste.
9.2.2.1. Id: 146
9.2.2.2. Įrašas: Skirsiu temą, pagrindinę mintį.
9.2.2.1. Id: 147
9.2.2.2. Įrašas: Sudėliosiu teiginius eilės tvarka.
9.2.2.1. Id: 148
9.2.2.2. Įrašas: Skirsiu pasakotoją ir veikėją.
9.2.2.1. Id: 149
9.2.2.2. Įrašas: Suprasiu, kad nuomonę reikia pagrįsti.
9.2.2.1. Id: 150
9.2.2.2. Įrašas: Skaitysiu ir suprasiu pažintinį tekstą.