Titulinis > Temos > Gimtieji namai > Skaitau > 1 rinkinys

1 rinkinys

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
  • 1.1.2. Įrašas: 1083

1.2. Pavadinimas

  • 1 rinkinys

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Skaitysite pateiktus tekstus ir mokysitės suformuluoti temą bei pagrindinę mintį, išmoksite skirti dalykinį ir grožinį tekstus. Išmoksite surasti tekste veiksmo laiko ir vietos nuorodas, mokysitės surasti meninės raiškos priemones, įvertinti teiginių teisingumą.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • sakmė, tema, pagrindinė mintis

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:https://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2013-01-21

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Vytenis
    FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
    EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2012-03-02

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Virginija
    FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
    EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2011-06-26

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G2
  • 3.1.2. Entry: 200

3.2. Contribute

  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:https://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2013-01-21

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-compressed

4.3. Vieta

  • https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/

5. Edukacinė dalis

5.7. Amžiaus grupė

  • 10-13

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons

7. Ryšiai

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: LT G2
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
  • 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 51
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.

          9.2.2.1. Id: 53
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.2. Skirti teksto tikslą, temą, pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 54
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.3. Atpažinti autoriaus tikslus (pvz., informuoti, paaiškinti, sudominti, įtikinti).

          9.2.2.1. Id: 55
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.5. Suprasti, kad išvadas, daromas skaitant, reikia pagrįsti.

          9.2.2.1. Id: 56
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.6. Pateikti smulkiosios tautosakos kūrinių pavyzdžių: mįslių, patarlių, gamtos garsų mėgdžiojimų, skaičiuočių, pajuokavimų. Atpažinti pasaką, sakmę, padavimą, pasakėčią, eilėraštį.

          9.2.2.1. Id: 57
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.7. Aptarti kūrinio veiksmo vietą ir laiką, veikėjus, veiksmą.

          9.2.2.1. Id: 58
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.8. Atpažinti tekste kalbinės raiškos priemones: sinonimus, antonimus, frazeologizmus, palyginimus, kreipinius, įasmeninimus, pakartojimus, epitetus, retorinius klausimus, ir paaiškinti jų paskirtį.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 271
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu grožinio ir dalykinio teksto panašumus ir skirtumus.

          9.2.2.1. Id: 272
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu formuluoti temą ir pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 273
          9.2.2.2. Įrašas: Mokysiuosi įvertinti pateiktų teiginių teisingumą.

          9.2.2.1. Id: 274
          9.2.2.2. Įrašas: Surasiu mažybinius, maloninius žodžius, epitetus.