2 rinkinys
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 1390
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Išklausę tekstus, mokysitės apibūdinti veikėjus, atpasakoti įvykius pagal jų seką, skirti temą ir pagrindinę mintį. Suprasite tiesiogines ir perkeltines vaizdų reikšmes, atpažinsite, kurie įvykiai tikri, o kurie pramanyti, atskirsite grožinę literatūrą nuo negrožinės, mokysitės apibūdinti meninę raišką.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- literatūrinė pasaka, tema, pagrindinė mintis, veiksmo vieta, veikėjai, įvykiai, tiesioginė ir perkeltinė reikšmė
1.6. Aprėptis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2013-01-21
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Vytenis
FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2012-03-02
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Virginija
FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2011-06-26
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G2
- 3.1.2. Entry: 2494
3.2. Contribute
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2013-01-21
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
5. Edukacinė dalis
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons
7. Ryšiai
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: LT G2
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
- 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 2
9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Nurodyti aiškiai išreikštus autoriaus tikslus (informuoti, sudominti, įtikinti). Suformuluoti klausomo teksto temą, tiesiogiai išreikštą pagrindinę mintį.
9.2.2.1. Id: 9
9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Vertinti klausomo teksto turinį ir raišką bei kalbėjimo kultūrą: išsakyti savo nuomonę, remiantis patirtimi.
9.2.2.1. Id: 17
9.2.2.2. Įrašas: 1.4. Kalbėti atsižvelgiant į adresatą (bendraamžiai, artimieji, mokytojai, kiti suaugusieji) ir komunikavimo situaciją (neoficiali). Mokytojui padedant pasirinkti kalbinę raišką.
9.2.2.1. Id: 21
9.2.2.2. Įrašas: 1.5. Tiksliai, aiškiai informuoti: apibūdinti daiktą, vietą, gyvūną, asmenį, nuosekliai papasakoti įvykį (Kaip tai atsitiko?), paaiškinti nesudėtingą procesą (Kaip tai daroma?).
9.2.2.1. Id: 36
9.2.2.2. Įrašas: 1.7. Išsakyti savo nuomonę apie gerai pažįstamus dalykus, vertinti, argumentuoti remiantis patirtimi.
9.2.2.1. Id: 48
9.2.2.2. Įrašas: 1.10. Taikyti mokytojo pasiūlytas strategijas rengiantis kalbėti ir kalbant. Mokytojui padedant apmąstyti savo kalbėjimo ir klausymo veiklą: paaiškinti, kas pasisekė, kas – ne, kodėl, ką kitąkart reikėtų daryti kitaip.
9.2.2.1. Id: 3
9.2.2.2. Įrašas: 1.1.1. Suprasti klausymosi svarbą bendraujant ir laikytis susitartų tinkamo klausymosi taisyklių.
9.2.2.1. Id: 5
9.2.2.2. Įrašas: 1.1.3. Suprasti, kad įvairiais tekstais siekiama įvairių tikslų.
9.2.2.1. Id: 6
9.2.2.2. Įrašas: 1.1.4. Skirti teksto tikslą, temą ir pagrindinę mintį.
9.2.2.1. Id: 10
9.2.2.2. Įrašas: 1.2.1. Grupuoti informaciją: įdomi – neįdomi, žinoma – nežinoma, aiški – neaiški.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 1106
9.2.2.2. Įrašas: Skirsiu temą nuo pagrindinės minties.
9.2.2.1. Id: 1107
9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu apibūdinti veikėjus.
9.2.2.1. Id: 1108
9.2.2.2. Įrašas: Suprasiu vaizdų perkeltines reikšmes.
9.2.2.1. Id: 1109
9.2.2.2. Įrašas: Pažinsiu literatūrinių pasakų ir pasakų-apysakų savitumą.
9.2.2.1. Id: 1110
9.2.2.2. Įrašas: Suprasiu esminių vertybių prasmę.
9.2.2.1. Id: 1111
9.2.2.2. Įrašas: Sudėliosiu teiginius eilės tvarka.