2 rinkinys
2453
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
2.2. Atsižvelgiant į mokymosi tikslą dirbti su skirtingo pobūdžio (taip pat ir įvairialypės informacijos) tekstais: rasti informaciją nurodyta tema nurodytuose šaltiniuose. Tinkamai ją atsirinkti ir pagal nuorodas suklasifikuoti.
2.1.1. Glaustai atpasakoti tekstą ar jo dalį, neiškreipiant esmės. Rasti nurodytą informaciją tekste.
2.1.5. Suprasti, kad išvadas, daromas skaitant, reikia pagrįsti.
2.1.7. Aptarti kūrinio veiksmo vietą ir laiką, veikėjus, veiksmą.
2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
2.2.2. Rasti informaciją nurodytuose žodiniuose ir nežodiniuose (pvz., diagramose) šaltiniuose.
Apibūdinsiu veikėjus.
Rasiu informaciją grožiniame ir pažintiniame tekste.
Paaiškinsiu tarptautinius žodžius.
Kursiu rišlų tekstą, sugrąžindamas pabirusius žodžius.
Sudėliosiu įvykių seką.
Paaiškinsiu veikėjų potyrius.