Kelionė
1103
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
2.1.1. Glaustai atpasakoti tekstą ar jo dalį, neiškreipiant esmės. Rasti nurodytą informaciją tekste.
2.1.2. Skirti teksto tikslą, temą, pagrindinę mintį.
2.1.5. Suprasti, kad išvadas, daromas skaitant, reikia pagrįsti.
2.1.7. Aptarti kūrinio veiksmo vietą ir laiką, veikėjus, veiksmą.
2.1.8. Atpažinti tekste kalbinės raiškos priemones: sinonimus, antonimus, frazeologizmus, palyginimus, kreipinius, įasmeninimus, pakartojimus, epitetus, retorinius klausimus, ir paaiškinti jų paskirtį.
2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
3.1.4. Paaiškinti pasakojimo sandarą (užuomazga, veiksmo eiga, kulminacija, atomazga).
Nurodysiu temą, suprasiu, kokios vertybės atskleidžiamos tekste.
Paaiškinsiu pasakojimo sandarą.