Laikraštis
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 1041
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Parengsite laikraštį apie matytą spektaklį, elgesį teatre, aktoriaus profesiją. Sukursite veikėjų dialogą ir monologą, palyginsite įvairios nuotaikos žmonių išraišką ir elgesį, pafantazuosite, kokį augalą ar gyvūną galėtumėte suvaidinti.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- teatras, aktorius, monologas, spektaklis, šventės scenarijus
1.6. Aprėptis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2013-01-21
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Vytenis
FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2012-03-02
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Virginija
FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2011-07-11
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G2
- 3.1.2. Entry: 2454
3.2. Contribute
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2013-01-21
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
5. Edukacinė dalis
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons
7. Ryšiai
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: LT G2
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
- 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 2
9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Nurodyti aiškiai išreikštus autoriaus tikslus (informuoti, sudominti, įtikinti). Suformuluoti klausomo teksto temą, tiesiogiai išreikštą pagrindinę mintį.
9.2.2.1. Id: 9
9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Vertinti klausomo teksto turinį ir raišką bei kalbėjimo kultūrą: išsakyti savo nuomonę, remiantis patirtimi.
9.2.2.1. Id: 87
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
9.2.2.1. Id: 4
9.2.2.2. Įrašas: 1.1.2. Skirti monologą ir dialogą.
9.2.2.1. Id: 14
9.2.2.2. Įrašas: 1.2.5. Pasidalinti įspūdžiais apie nežodines priemones: kalbėtojo žvilgsnį, gestus, mimiką, kūno laikyseną.
9.2.2.1. Id: 90
9.2.2.2. Įrašas: 3.3.3. Tinkamai parengti tekstą naudojantis tekstų rengykle.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 109
9.2.2.2. Įrašas: Aprašysiu skirtingas veido išraiškas.
9.2.2.1. Id: 110
9.2.2.2. Įrašas: Įsivertinsiu apsilankymą teatre.
9.2.2.1. Id: 111
9.2.2.2. Įrašas: Parengsiu laikraštį, tinkamai naudodamasis tekstų rengykle.
9.2.2.1. Id: 112
9.2.2.2. Įrašas: Remdamasis savo patirtimi, patarsiu kitiems teatro žiūrovams.
9.2.2.1. Id: 113
9.2.2.2. Įrašas: Skirsiu monologą ir dialogą.
9.2.2.1. Id: 114
9.2.2.2. Įrašas: Sukursiu monologą.