Rašinys
552
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
2.1.6. Pateikti smulkiosios tautosakos kūrinių pavyzdžių: mįslių, patarlių, gamtos garsų mėgdžiojimų, skaičiuočių, pajuokavimų. Atpažinti pasaką, sakmę, padavimą, pasakėčią, eilėraštį.
3.1.8. Skirti pasakojimą ir aprašymą.
3.1.11. Skirti visumos įspūdį ir detalę.
3.1.12. Išdėstyti detales laikantis erdvinio (pvz., viršus – apačia, kairė – dešinė, arti – toli), chronologinio principo.
3.3.1. Suprasti, kad teksto rašymas yra procesas. Nurodyti rašymo proceso etapus.
Išsiaiškinsiu, kaip rašyti rašinį paisant žanro reikalavimų.
Kurdamas tekstus vartosiu smulkiosios tautosakos pavyzdžių.
Skirsiu aprašymą ir pasakojimą.