Veikėjo charakteristika
593
1.6. Siekiant saviraiškos ir sudominti pasakoti nuotykius, įvykius, grįstus patirtimi bei išmone.
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
1.6.6. Paaiškinti dažniau vartojamų sąmoningų nežodinių signalų (gestai, mimika, laikysena) reikšmę.
2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
3.1.15. Skirti teiginį ir argumentus.
3.3.3. Tinkamai parengti tekstą naudojantis tekstų rengykle.
Argumentuosiu teiginius.
Išsiaiškinsiu, kaip pristatyti linksmiausią veikėją.