Sukursite pasakojimą apie tai, kaip vaikas, mėgęs rašyti eilėraščius, tapo žinomu poetu. Pasirinkę aplinką, veikėjus, daiktus užrašysite šią sėkmės istoriją įterpdami į ją savo sukurtų eilėraščių. Siekdami įtaigumo ir vaizdingumo galite pasinaudoti pagalba.
Žaisdami ne tik pagilinsite veiksmažodžių galūnių rašybos įgūdžius, bet ir paklaidžiosite po Paryžiaus, Vilniaus ir Lietuvos kaimo rugių lauko labirintus, sutiksite Juozo Erlicko ir Sigito Gedos poezijos personažų.
Atlikdami šias užduotis mokysitės įvairių veiksmažodžio formų galūnių rašybos. Pateikiami trijų lygių žodžių pratimai po 20 veiksmažodžių, kurių galūnėms reikia parinkti reikiamas raides.
Atlikdami šias užduotis mokysitės įvairių veiksmažodžio formų galūnių rašybos. Pateikiami trijų lygių pratimai – rišlūs tekstai su praleistomis raidėmis, kurias reikia įrašyti. I ir II lygio užduotyse rasite Martyno Vainilaičio ir Ramutės Skučaitės eilėraščius. III lygio užduotyje pateikiamas interviu su poete R. Skučaite.
Pažiūrėję animacinį filmą „Spalvotas vaikystės vėjas“ sužinosite, kas gali paskatinti poetą sukurti eilėraštį, mokėsite apibūdinti veikėjus, parinkti teiginiams argumentus. Galėsite atlikti kūrybinę užduotį „Eilėraščio link“.
Klausydamiesi įgarsintų tekstų sužinosite, kuo ypatinga eiliuota kalba ir kaip gimsta eilėraštis, susipažinsite su dainuojamosios poezijos žanru. Atlikę užduotis, mokėsite atsirinkti reikiamą informaciją, žinosite, kuo eiliuota kalba skiriasi nuo neeiliuotos. Mokėsite nusakyti, kaip poezijos tekste perteikiamos mintys, suprasite, kaip poetinį tekstą papildo melodija, atpažinsite menines priemones ir nusakysite jų paskirtį tekste.
Parašysite rašinį, kuriame paaiškinsite, kas, jūsų nuomone, yra eilėraštis, kaip sukurti eilėraštį apie kokį nors daiktą, kuo eilėraštis skiriasi nuo daikto aprašymo. Sukursite eilėraštį apie daiktą.
Parašysite laišką laikraščio ar žurnalo redaktoriui, interneto svetainės administratoriui ir paprašysite įvertinti jūsų eilėraštį arba išsakysite nuomonę apie bendraamžių eilėraščius.
Parengsite laikraštuką pasinaudodami tinkamais „Poezijos skliautų“ temoje jau sukurtais tekstais (pavyzdžiui, rašiniu, laišku, renginio pristatymu, sveikinimu) ir sukurdami naujus tekstus, atsižvelgdami į laikraščio modelyje siūlomas temas.
Skaitydami tekstus giliau susipažinsite su mūsų klasiku Maironiu, jo asmenybe ir kūryba, patirsite, kaip jo kūryba persikelia į kitus kūrinius, kaip poezija veikia žmogų, koks gražus žvaigždėtas dangus Maironio eilutėse.
Klausydamiesi tekstų sužinosite, ką poetas Valdemaras Kukulas prisimena iš savo vaikystės, kaip vertina poeziją vaikams. Paklausysite eilėraščio ir susipažinsite su dainuojamosios poezijos žanru. Atlikę užduotis, mokėsite atsirinkti reikiamą informaciją, žinosite, kaip atskirti žmogaus biografijos faktą nuo charakterio savybės. Apibūdinsite eilėraščio žmogų, nusakysite nuotaiką, paaiškinsite pavadinimą. Mokėsite nusakyti, kaip poezijos tekste perteikiamos mintys, suprasite, kaip poetinį tekstą papildo melodija, atpažinsite menines priemones ir nusakysite jų paskirtį tekste.
Žaisdami leisitės į kelionę ieškoti Poezijos šaltinio. Pakeliui pasivaikščiosite po dvaro parką, apsilankysite vienoje gražiausių pavasario švenčių – Kaziuko mugėje ir pasidairysite po paslaptingą dvarą. Atlikdami užduotis mokysitės supraste poezijos kalbą, vaizdus ir prasmes.