1 rinkinys
2129
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
2.1.1. Glaustai atpasakoti tekstą ar jo dalį, neiškreipiant esmės. Rasti nurodytą informaciją tekste.
2.1.2. Skirti teksto tikslą, temą, pagrindinę mintį.
2.1.3. Atpažinti autoriaus tikslus (pvz., informuoti, paaiškinti, sudominti, įtikinti).
2.1.5. Suprasti, kad išvadas, daromas skaitant, reikia pagrįsti.
2.1.8. Atpažinti tekste kalbinės raiškos priemones: sinonimus, antonimus, frazeologizmus, palyginimus, kreipinius, įasmeninimus, pakartojimus, epitetus, retorinius klausimus, ir paaiškinti jų paskirtį.
2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
Atpažinsiu vertybes.
Mokėsiu surasti nuotaiką pagrindžiančias citatas.
Mokėsiu įvertinti teiginių teisingumą.
Surasiu ir paaiškinsiu frazeologizmus.
Mokėsiu apibūdinti mitologinių būtybių poelgių motyvus ir pasekmes.
Mokėsiu grupuoti informaciją apie veikėjus (svarbi – nesvarbi).