Titulinis > Temos > Bendraamžių klubas

Bendraamžių klubas (nr.: 37)

Bendraamžių klubas – tai erdvė, kurioje galėsite pabūti su savo bendraamžiais iš skaitomų ir klausomų literatūros tekstų. Pažiūrėję animacinį filmą „Mūsų senis besmegenis“ pagal V. Račicko apsakymą, gilinsitės į bendraamžių jausmus. Galėsite sukurti savų tekstų apie draugus, patobulinti sudurtinių ir tradicinės rašybos žodžių rašybos bei įvairių atvejų skyrybos gebėjimus. Žaisdami ir mokydamiesi mąstysite, kaip išmokti branginti draugus ir išsaugoti bičiulystę.

Temos veiklos

Ką veikiate laisvalaikiu? Ar mėgstate muziką, būti drauge su draugais? Kaip sekasi suvaldyti savo jausmus, išklausyti kitus, gerbti jų kitoniškumą ar kitokią nuomonę? Klausydamiesi muzikologo, psichologo minčių ir J. Banchero, K. Steindottir, G. Morkūno apysakų ištraukų ir atlikdami užduotis mokysitės atrinkti tinkamą informaciją, apibūdinti veikėjus, gilintis į bendraamžių vidinį pasaulį, aptarti problemas, diskutuoti.
Kaip sekasi rašyti draugams ir (arba) apie draugus? Minčių žemėlapis padės mokytis planuoti tekstą apie saugų elgesį internete, komikso paveikslai – kurti istoriją apie pagalbą draugui. Su draugais leisite laikraštį, rašysite laiškus apie saugų elgesį internete ir mokysitės tinkamai užrašyti adresus, rengsite interneto svetainių pristatymus, bendraamžių charakteristikas, galėsite savo mintis išsakyti dienoraščiuose.
Kas sieja žmonių ir literatūros veikėjų gebėjimą draugauti bei sudurtinių žodžių rašybą ir sudėtinių sakinių skyrybą? Kas jungia žmones, žodžių šaknis, sakinius? Prisimindami V. Krėvės, P. Cvirkos, V. Račicko kūrinius, mokysitės sudurtinių žodžių rašybos ir praktiškai taikyti įvairias rašybos bei skyrybos taisykles.
Kokius literatūros tekstus apie savo bendraamžius atsimenate kaip įdomius, kas juose patiko, kokius norėtumėte perskaityti? Skaitydami L. M. Montgomeri, A. Maršalo, M. de Jongo, M. Telksnytės, O. Jautakės, D. Bindokienės kūrinių ištraukas mokysitės suprasti savo bendraamžių pasaulį: kuo svarbūs santykiai su seneliais ir draugais, kaip bendrauti su neįgaliu draugu, kokią įtaką žmogui daro gimtinės gamta, kaip atjausti gyvūnus.
Kas, jūsų nuomone, svarbu viso pasaulio jauniems žmonėms, ko galima vieniems iš kitų pasimokyti, ką suprasti? „Kelionės“ žaidime, keliaudami po pasaulį, aiškinsitės E. Kestnerio, K. Paterson, J. Koferio, R. Kosik, F. Erlingsono, V. Dautarto, V. Žilinskaitės, K. Sajos, V. Račicko, D. Bindokienės kūrinių temas, apibūdinsite veikėjus. „Labirinte“ žaisdami mokysitės sudurtinių žodžių rašybos. Pasirinkę savo kelionei tinkamas iliustracijas, „Istorijoje“ sukursite savo pasakojimą apie save, draugus, pasaulį...
Kokias V. Račicko knygas esate skaitę, kurie jo kūrinių veikėjai tapo jūsų literatūriniais draugais? Galbūt pagal V. Račicko apsakymą sukurto animacinio filmo „Mūsų senis besmegenis“ veikėjų mintys, jausmai bus artimi, suprantami jums? Atlikdami užduotis gilinsitės į kūrinio pasakotoją, veikėjus, detalės prasmes, prisiminsite literatūrines sąvokas (tema, veiksmo vieta, laikas, veikėjas, pasakotojas, pagrindinė mintis). Naudodamiesi užduočių lapu atidžiau tyrinėsite ir vertinsite animacinį filmą.

Atlikdami testo užduotis galėsite pasitikrinti, kaip supratote temos mokymosi objektuose pateiktą medžiagą.

Peržiūrėta: 127