Kelionė
2115
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
2.1.2. Skirti teksto tikslą, temą, pagrindinę mintį.
2.1.7. Aptarti kūrinio veiksmo vietą ir laiką, veikėjus, veiksmą.
2.1.8. Atpažinti tekste kalbinės raiškos priemones: sinonimus, antonimus, frazeologizmus, palyginimus, kreipinius, įasmeninimus, pakartojimus, epitetus, retorinius klausimus, ir paaiškinti jų paskirtį.
Atpažinsiu perkeltinės reikšmės žodžius ir posakius.
Atpažinsiu frazeologizmus, epitetus, vaizdingus veiksmažodžius, palyginimus.
Apibūdinsiu veiksmo laiką ir vietą.
Suvoksiu eilėraščio temą, nuotaiką.
Mokėsiu nurodyti, kurios eilutės rimuojasi.
Suprasiu, kas lemia eilėraščio skambumą.