Titulinis > Temos > Teatro aikštė > Klausau > 1 rinkinys

1 rinkinys

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
  • 1.1.2. Įrašas: 1065

1.2. Pavadinimas

  • 1 rinkinys

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Šis mokymosi objektas supažindins jus su drama. Klausydami tekstus sužinosite, kas yra teatras ir kuo ypatinga draminė kalba. Pasimokysite sukurti savo namų ar klasės teatrą. Atlikę užduotis mokėsite atsirinkti reikiamą informaciją, žinosite, kaip nusakyti teksto temą, problemą bei pagrindinę mintį.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • drama, teatras, aktoriai, pjesė, tema, pagrindinė mintis, tikslas, veikėjai

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:https://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2013-01-21

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Vytenis
    FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
    EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2012-03-02

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Virginija
    FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
    EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2011-07-11

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G2
  • 3.1.2. Entry: 2461

3.2. Contribute

  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:https://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2013-01-21

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-compressed

4.3. Vieta

  • https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/

5. Edukacinė dalis

5.7. Amžiaus grupė

  • 10-13

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons

7. Ryšiai

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: LT G2
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
  • 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 2
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Nurodyti aiškiai išreikštus autoriaus tikslus (informuoti, sudominti, įtikinti). Suformuluoti klausomo teksto temą, tiesiogiai išreikštą pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 9
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Vertinti klausomo teksto turinį ir raišką bei kalbėjimo kultūrą: išsakyti savo nuomonę, remiantis patirtimi.

          9.2.2.1. Id: 15
          9.2.2.2. Įrašas: 1.3. Sąmoningai klausytis, taikyti mokytojo pasiūlytas aktyvaus klausymosi strategijas.

          9.2.2.1. Id: 21
          9.2.2.2. Įrašas: 1.5. Tiksliai, aiškiai informuoti: apibūdinti daiktą, vietą, gyvūną, asmenį, nuosekliai papasakoti įvykį (Kaip tai atsitiko?), paaiškinti nesudėtingą procesą (Kaip tai daroma?).

          9.2.2.1. Id: 36
          9.2.2.2. Įrašas: 1.7. Išsakyti savo nuomonę apie gerai pažįstamus dalykus, vertinti, argumentuoti remiantis patirtimi.

          9.2.2.1. Id: 3
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.1. Suprasti klausymosi svarbą bendraujant ir laikytis susitartų tinkamo klausymosi taisyklių.

          9.2.2.1. Id: 4
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.2. Skirti monologą ir dialogą.

          9.2.2.1. Id: 5
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.3. Suprasti, kad įvairiais tekstais siekiama įvairių tikslų.

          9.2.2.1. Id: 6
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.4. Skirti teksto tikslą, temą ir pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 8
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.6. Pasižymėti nurodytą informaciją.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 199
          9.2.2.2. Įrašas: Rasiu nurodytą informaciją tekste.

          9.2.2.1. Id: 200
          9.2.2.2. Įrašas: Skirsiu temą, pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 201
          9.2.2.2. Įrašas: Suprasiu, kad nuomonę reikia pagrįsti.

          9.2.2.1. Id: 202
          9.2.2.2. Įrašas: Suprasiu, koks pasakotojo tikslas.

          9.2.2.1. Id: 203
          9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu veikėjus.

          9.2.2.1. Id: 204
          9.2.2.2. Įrašas: Palyginsiu dramos kūrinį su kitų literatūros rūšių kūriniais.