„Ar jūs žinot tą dainelę?“
611
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
2.1.7. Aptarti kūrinio veiksmo vietą ir laiką, veikėjus, veiksmą.
2.1.8. Atpažinti tekste kalbinės raiškos priemones: sinonimus, antonimus, frazeologizmus, palyginimus, kreipinius, įasmeninimus, pakartojimus, epitetus, retorinius klausimus, ir paaiškinti jų paskirtį.
2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
3.1.9. Suprasti, kad apie tą patį dalyką galima rašyti skirtingai, nes tai priklauso nuo rašytojo tikslo. Skirti dalykinį ir meninį aprašymą.
Suprasiu, kas kelia juoką kūrinyje.
Susipažinsiu su nebyliojo kino bruožais.
Sukursiu scenarijų nebyliajam filmui.