Minčių žemėlapis
590
1.7. Išsakyti savo nuomonę apie gerai pažįstamus dalykus, vertinti, argumentuoti remiantis patirtimi.
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
1.7.1. Laikytis elementarios samprotaujamojo teksto struktūros: teiginys, argumentai, išvada.
2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
3.1.14. Laikytis elementarios samprotavimo struktūros (teiginys, argumentai, išvada).
3.3.1. Suprasti, kad teksto rašymas yra procesas. Nurodyti rašymo proceso etapus.
3.3.2. Nurodyti 1 ar 2 rašymo planavimo būdus.
Argumentuosiu teiginius.
Išsiaiškinsiu, kaip planuoti samprotaujamąjį rašinį.