Minčių žemėlapis
504
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
2.1.5. Suprasti, kad išvadas, daromas skaitant, reikia pagrįsti.
2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
3.3.2. Nurodyti 1 ar 2 rašymo planavimo būdus.
3.3.3. Tinkamai parengti tekstą naudojantis tekstų rengykle.
Pagrįsiu teiginius apie literatūrinę pasaką pavyzdžiais iš perskaitytų pasakų.
Pasakosiu apie perskaitytą knygą, remdamasis minčių žemėlapio schema.
Sudarysiu minčių žemėlapį apie literatūrinės pasakos bruožus.