Minčių žemėlapis
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 1356
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Sudarysite minčių žemėlapį, kuris padėtų papasakoti apie perskaitytą literatūrinę pasaką, apibendrinti jos bruožus, palyginti ją su liaudies pasaka arba paskatintų patiems sukurti literatūrinę pasaką.
1.5. Reikšminiai žodžiai
1.6. Aprėptis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2013-01-21
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Vytenis
FN;CHARSET=utf-8:Vytenis Žukauskas
EMAIL;PREF;INTERNET:v.zukauskas@sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2012-03-02
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Virginija
FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2011-06-26
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G2
- 3.1.2. Entry: 504
3.2. Contribute
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2013-01-21
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
5. Edukacinė dalis
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons
7. Ryšiai
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: LT G2
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
- 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 51
9.2.2.2. Įrašas: 2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
9.2.2.1. Id: 87
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
9.2.2.1. Id: 55
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.5. Suprasti, kad išvadas, daromas skaitant, reikia pagrįsti.
9.2.2.1. Id: 59
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
9.2.2.1. Id: 89
9.2.2.2. Įrašas: 3.3.2. Nurodyti 1 ar 2 rašymo planavimo būdus.
9.2.2.1. Id: 90
9.2.2.2. Įrašas: 3.3.3. Tinkamai parengti tekstą naudojantis tekstų rengykle.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 1031
9.2.2.2. Įrašas: Pagrįsiu teiginius apie literatūrinę pasaką pavyzdžiais iš perskaitytų pasakų.
9.2.2.1. Id: 1032
9.2.2.2. Įrašas: Pasakosiu apie perskaitytą knygą, remdamasis minčių žemėlapio schema.
9.2.2.1. Id: 1033
9.2.2.2. Įrašas: Sudarysiu minčių žemėlapį apie literatūrinės pasakos bruožus.