Kultūros jungtys: lietuvių kalendorinės šventės, tautosaka, literatūra
5257
1.7. Išsakyti savo nuomonę apie gerai pažįstamus dalykus, vertinti, argumentuoti remiantis patirtimi.
2.1. Suprasti artimos vaikų patirčiai, nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus.
3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
1.7.1. Laikytis elementarios samprotaujamojo teksto struktūros: teiginys, argumentai, išvada.
2.1.9. Suprasti, kad nuomonę reikia pagrįsti.
3.1.14. Laikytis elementarios samprotavimo struktūros (teiginys, argumentai, išvada).
3.3.1. Suprasti, kad teksto rašymas yra procesas. Nurodyti rašymo proceso etapus.
3.3.2. Nurodyti 1 ar 2 rašymo planavimo būdus.