Tekstų kūrimo laboratorija: prašymas, padėka
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 5-6
- 1.1.2. Įrašas: 981
1.2. Pavadinimas
- Tekstų kūrimo laboratorija: prašymas, padėka
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Prisiminkite, kokie žodžiai pasakose vadinami stebuklingais? Tie patys žodžiai gražaus elgesio (mandagumo, etiketo) vadovėliuose laikomi pagrindiniais... Tėveliai, augindami savo vaikus, jų moko nuolat... Ačiū (dėkui), prašau (prašom), atsiprašau...
1.6. Aprėptis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2013-01-21
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Virginija
FN;CHARSET=utf-8:Virginija Navickienė
EMAIL;PREF;INTERNET:virginija.navickiene@itc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2012-09-17
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Andrius
FN;CHARSET=utf-8:Andrius Šniras
EMAIL;PREF;INTERNET:a.sniras@sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2009-07-22
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G2
- 3.1.2. Entry: 5260
3.2. Contribute
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:https://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2013-01-21
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- https://g2.sviesa.lt/iliustra/?method=objects.view&object=2295
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, https://get.adobe.com/flashplayer/
5. Edukacinė dalis
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike CreativeCommons
7. Ryšiai
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: LT G2
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: https://g2.sviesa.lt/iliustra/
- 7.2.2. Aprašas: G2 Iliustra
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 66
9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
9.2.2.1. Id: 67
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.1. Suprasti, kad kalbinė raiška priklauso nuo tikslo, situacijos ir adresato.
9.2.2.1. Id: 68
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.2. Skirti oficialią ir neoficialią kalbos vartojimo situaciją.
9.2.2.1. Id: 69
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.3. Žinoti, kaip tinkamai kreiptis, kaip formuluoti prašymą vyresniam žmogui ir bendraamžiui.
9.2.2.1. Id: 76
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.10. Suprasti, kad atsižvelgiant į tikslą pasirenkamas tam tikras žanras. Žinoti, kad taisyklės, receptai, skelbimai, pranešimai apie įvykius skirti informuoti, juose pateikiama nuosekli, tiksli informacija, vartojami neutralūs žodžiai.