Titulinis > Mokymosi objektai

Mokymosi objektų sąrašas


Klausydami tekstus susipažinsite su humoristiniais tautosakos ir dabartinės literatūros kūriniais. Atlikę užduotis, mokėsite atsirinkti reikiamą informaciją, apibūdinti vyksmo erdvę ir laiką, suprasite tiesioginę ir perkeltinę posakių reikšmes, susipažinsite su kalbinėmis ir meninėmis priemonėmis, skirsite teiginį nuo argumento, temą nuo pagrindinės minties.
Peržiūrėta: 425

Žaisdami išsiaiškinsite, kuo skiriasi pasakojamosios tautosakos žanrai: padavimas, mitologinės ir pasaulio sukūrimo sakmės. Išmoksite apibūdinti kūrinio veiksmą, vietą ir veikėjus.
Peržiūrėta: 423

Sukursite rašinį apie savaitgalio dieną – šeštadienį arba sekmadienį. Paaiškinsite, kodėl vieną dieną labiau mėgstate nei kitą savaitgalio dieną. Savo nuomonę pagrįsite keliais argumentais ir, remdamiesi savo patirtimi, paaiškinsite.
Peržiūrėta: 422

Kelionę pradėsite vienintelio Europoje lėlių vežimo teatro kiemelyje. Kartu su aktoriais pailsėdami ir vaidindami keliausite į teatro festivalį, kuris įvyks Palangoje. Atlikdami užduotis sužinosite lietuvių liaudies žaidimų, susipažinsite su po kaimą klajojančiais persirengėliais, sužinosite, kokie svajingi ir sumanūs prozos tekstų veikėjai, sužinosite teatro istoriją.
Peržiūrėta: 421

Skaitydami šio rinkinio tekstus susipažinsite su įvairiomis imtynėmis – olimpinės penkiakovės garbingomis kovomis, Daubaro ir lokio ristynėmis, Mikės ir Juozapėlio dvikova ir mokysitės apibūdinti veikėjų savijautą, rasti pasakojimo grandinės pagrindines dalis, palyginsite skirtingų autorių kūrinius panašia tema.
Peržiūrėta: 420

Išklausę tekstus suprasite, kokią reikšmę turi informacijos tikslumas, sužinosite, kad įvairiais tekstais siekiama įvairių tikslų, kad teiginius reikia pagrįsti. Atlikdami užduotis mokysitės atpažinti tekste teigiamas vertybes, argumentuoti teiginius, įvertinti jų teisingumą, nusakyti temą, pagrindinę mintį ir problemą. Atpasakosite įvykius pagal jų seką, apibūdinsite veikėjus.
Peržiūrėta: 418

Išklausę tekstus, mokysitės apibūdinti veikėjus, nusakyti eilėraščio žmogaus būsenas, suprasti tiesiogines ir perkeltines vaizdų reikšmes, atpažinti menines priemones. Atlikę užduotis, mokėsite atsirinkti reikalingą informaciją, atpasakoti įvykių seką, skirti teiginius nuo argumentų ir juos pagrįsti citatomis. Žinosite, kaip atskirti meninę kalbą nuo dalykinės, atpažinsite tekste teigiamas vertybes.
Peržiūrėta: 418

Aprašysite seniausią nuotrauką jūsų šeimos fotoalbume.
Peržiūrėta: 413

Mokysitės atidžiai klausyti ir suvokti klausomų tekstų prasmę, įsidėmėti svarbią informaciją, nusakyti temą ir pagrindinę mintį, atpažinti autoriaus tikslus. Atlikę užduotis, mokėsite atsirinkti reikalingą informaciją, atpasakoti įvykių seką, apibūdinti pagrindinius veikėjus, veiksmo erdvę ir laiką, stebėsite, kaip kuriami veikėjų paveikslai; atpažinsite tekste teigiamas vertybes, įvertinsite veikėjų poelgius.
Peržiūrėta: 413

Klausydamiesi tekstų sužinosite, ką poetas Valdemaras Kukulas prisimena iš savo vaikystės, kaip vertina poeziją vaikams. Paklausysite eilėraščio ir susipažinsite su dainuojamosios poezijos žanru. Atlikę užduotis, mokėsite atsirinkti reikiamą informaciją, žinosite, kaip atskirti žmogaus biografijos faktą nuo charakterio savybės. Apibūdinsite eilėraščio žmogų, nusakysite nuotaiką, paaiškinsite pavadinimą. Mokėsite nusakyti, kaip poezijos tekste perteikiamos mintys, suprasite, kaip poetinį tekstą papildo melodija, atpažinsite menines priemones ir nusakysite jų paskirtį tekste.
Peržiūrėta: 412

Perskaitę šiuolaikinių lietuvių rašytojų – Vytautės Žilinskaitės bei Gendručio Morkūno – kūrinių ištraukas ir straipsnį iš žurnalo „Bitutė“, atliksite užduotis, kurios mokys pažinti veikėjus, apibendrinti, kas tekstu norima pasakyti.
Peržiūrėta: 401

Išklausę tekstus suprasite, kokią reikšmę turi informacijos tikslumas, sužinosite, kad įvairiais tekstais siekiama įvairių tikslų, kad teiginius reikia pagrįsti. Atlikdami užduotis, mokysitės atpažinti tekste teigiamas vertybes, teiginius pagrįsti citatomis, apibūdinti veikėjus, įvertinti pateiktų sakinių teisingumą, dalykinį tekstą atskirti nuo meninio.
Peržiūrėta: 401

Sukursite pasakojimą apie tai, kaip vaikas, mėgęs rašyti eilėraščius, tapo žinomu poetu. Pasirinkę aplinką, veikėjus, daiktus užrašysite šią sėkmės istoriją įterpdami į ją savo sukurtų eilėraščių. Siekdami įtaigumo ir vaizdingumo galite pasinaudoti pagalba.

Peržiūrėta: 389

Parašysite mandagų laišką teatro direktoriui ir pasidalysite įspūdžiais apie matytą spektaklį bei apsilankymą jo teatre. Papasakokite, kada buvote teatre, kokį spektaklį žiūrėjote, koks jūsų laiško tikslas: pasidalyti įspūdžiais apie spektaklį, pagirti, padėkoti... Įvertinsite spektaklio turinį, aktorių vaidybą, žiūrovų reakciją, teatro interjerą ir pan.
Peržiūrėta: 387

Parengsite laikraštį apie matytą spektaklį, elgesį teatre, aktoriaus profesiją. Sukursite veikėjų dialogą ir monologą, palyginsite įvairios nuotaikos žmonių išraišką ir elgesį, pafantazuosite, kokį augalą ar gyvūną galėtumėte suvaidinti.
Peržiūrėta: 386

Išmoksite tinkamai užrašyti laiško siuntėjo ir gavėjo adresus ant voko.
Peržiūrėta: 385

Sukursite minčių žemėlapį, kuris padėtų suplanuoti samprotavimo rašinėlį apie išgyvenimą negyvenamoje saloje.

Peržiūrėta: 384

Parengsite laikraštį sporto tema, pasinaudodami tinkamais „Sporto slėnio“ skiltyje jau sukurtais tekstais (rašiniu, laišku, sporto šakos pristatymu, skrajute) ir sukurdami naujų tekstų.
Peržiūrėta: 382

Išsiaiškinsite arba pasikartosite, kaip nuosekliai paaiškinti ir užrašyti žaidimo instrukciją. Remdamiesi žaidimo užrašymo modeliu sudarysite pasirinkto žinomo ar pačių sukurto žaidimo instrukciją.
Peržiūrėta: 381

Parengsite skrajutę „Ateities čempiono rytas“, kurioje paskatinsite bendraamžius mankštintis ir pusryčiauti, kad jie augtų sveiki ir sportiški. Aprašysite, kaip atlikti mankštos pratimą, kaip pasigaminti pusryčius.
Peržiūrėta: 380
Pasirinkite veiklos sritis: